Kontrola jakości

Agencja interaktywna, która działa na rynku od jakiegoś czasu i ma za sobą kilka lub kilkanaście udanych kampanii w sieci może popaść w samozadowolenie. Z reguły usypia ono czujność i może mieć poważne konsekwencje.

Zbytnia wiara we własne umiejętności i talent skutkuje grzechem pychy, a to nie tylko brzydka, ale również niebezpieczna cecha. Jak się uchronić przed problemami z jakością usług, które się wtedy pojawiają?

Kluczem jest regularna kontrola efektywności działań oraz ich zgodności z powszechnie przyjętymi w branży zasadami. W pewnym sensie mamy tu na myśli audyt, który może mieć dwojaki charakter – wewnętrzny lub zewnętrzny. Jeden i drugi ma swoje zalety.

Wyznaczeni pracownicy, którzy cyklicznie sprawdzają jakość pracy kolegów wprowadzają w szeregi zespołu pierwiastek dyscypliny, a to ważne. Można jednak dość łatwo podważyć rzetelność takiej oceny, na którą nakładają się relacje koleżeńskie i zależności towarzyskie.

Nie musi to być jednak problemem. Wszystko zależy od ludzi oraz ich podejścia do tematu. Przewagą audytu zleconego zewnętrznym fachowcom jest to, że pozostają oni chłodnie obiektywni i starają się wykazać jedynie fakty. Wnioski może wyciągać także sam szef – na bazie wyników finansowych, statystyk kampanii oraz opinii klientów.

Jedno jest pewne – wszystkie stosowane na bieżąco rozwiązania należy testować we własnym zakresie i porównywać ich realną skuteczność z założeniami. Dzięki temu można wprowadzać ulepszenia, które pomogą działać jeszcze lepiej.

Etykiety samoprzylepne na koperty https://booklet.pl/produkty-i-rozwiazania/35-etykiety-samoprzylepne-na-koperty Druk czytaj dalej

Doświadczenie pomaga

Najlepszy sposób na budowanie pewności w zespole to mierzenie się z konkretnymi wyzwaniami. Zwykle najpierw ludzie uzyskują wiedzę teoretyczną, a później starają się ją wykorzystać w praktyce. Dotyczy to każdej branży bez wyjątku.

Marketing internetowy wymaga konkretnych umiejętności, które warto doskonalić. Realizując nowe zadania zespół nabiera bezcennego doświadczenia, a bez niego trudno o

czytaj dalej

Reklama (w sieci) dźwignią handlu

Świat reklamy w ciągu ostatniej dekady zmienił się bardzo i jest to zmiana, która dokonała się na wielu płaszczyznach. Z jednej strony należy wskazać coraz większe możliwości techniczne, które pozwalają na tworzenie reklam bardziej efektownych i posługujących się nowoczesnymi rozwiązaniami.

Oglądamy takie spoty w telewizji i nawet osoby niechętne reklamom muszą przyznać, że chwilami są to małe dzieła sztuki. To jednak zaledwie jeden aspekt, bo wraz z

czytaj dalej

Spójność działań

Jedna z najgorszych rzeczy, która może towarzyszyć marketingowi internetowemu to wrażenie chaosu w kampanii. Niestety, problem dotyczący reklamy w mediach tradycyjnych nie omija również wirtualnej rzeczywistości.

Zwykle ten chaos jest naturalną konsekwencją błędów popełnionych już na etapie planowania. Powstaje sytuacja, w której do emisji zostają skierowane materiały kiepsko

czytaj dalej

Zespół kluczem do sukcesu

Firmy jednoosobowe sprawdzają się tylko w niektórych branżach, a pomimo tego napotykają często problemy z właściwym funkcjonowaniem. Są jednak obszary, które aż proszą się o to, by działały w nich grupy ludzi.

Marketing z pewnością do takich branż należy. Każda agencja reklamowa czy interaktywna opiera swoją codzienną pracę o zespół. Kilka lub kilkanaście osób, z których każda

czytaj dalej

Nowatorstwo popłaca

Wcześniej już wspomnieliśmy, że dziś nie jest łatwo zaskoczyć odbiorcę czymś oryginalnym i wyjątkowym. W dziedzinie marketingu internetowego powiedziano bardzo wiele, ale nie można przyjmować, że powiedziano wszystko.

Na prawdziwy szacunek w branży mogą liczyć ci fachowcy, którzy na przekór dotychczasowym doświadczeniom będą nadal w stanie zaoferować coś nowego. Parę lat temu

czytaj dalej