Nowatorstwo popłaca

Wcześniej już wspomnieliśmy, że dziś nie jest łatwo zaskoczyć odbiorcę czymś oryginalnym i wyjątkowym. W dziedzinie marketingu internetowego powiedziano bardzo wiele, ale nie można przyjmować, że powiedziano wszystko.

Na prawdziwy szacunek w branży mogą liczyć ci fachowcy, którzy na przekór dotychczasowym doświadczeniom będą nadal w stanie zaoferować coś nowego. Parę lat temu takim nowatorskim narzędziem okazał się marketing wirusowy.

Stanowi on w tej chwili jeden z kluczowych składników nowoczesnej reklamy internetowej. Jego istotą jest mechanizm spontanicznej dystrybucji treści, którego siłą napędową są sami odbiorcy.

Customer service - tutaj

Za pośrednictwem coraz powszechniejszych komunikatorów, sieci i serwisów społecznościowych, a nawet zwykłych e-maili ludzie przesyłają sobie wzajemnie linki do filmów, materiałów dźwiękowych czy grafik.

Są to treści najczęściej zabawne lub naładowane pozytywnym absurdem, a więc przykuwają uwagę odbiorców. Po jakimś czasie okazuje się, że mają one związek z kampanią jakiegoś produktu. Zazwyczaj rynkowe zainteresowanie nim gwałtownie wzrasta, a konsumenci doceniają oryginalność reklamy.

Do wszystkiego trzeba podchodzić z umiarem. Nie każda kampania internetowa musi wnosić do świata wirtualnego marketingu coś świeżego. Na pewno trzeba jednak unikać sztampy i przewidywalności. Je zawsze daje się wyczuć.

Naklejki wycinane https://booklet.pl/produkty-i-rozwiazania/11-naklejki-wycinane Drukarnia Booklet www.marketingnaserio.pl

Zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *