Reklama (w sieci) dźwignią handlu

Świat reklamy w ciągu ostatniej dekady zmienił się bardzo i jest to zmiana, która dokonała się na wielu płaszczyznach. Z jednej strony należy wskazać coraz większe możliwości techniczne, które pozwalają na tworzenie reklam bardziej efektownych i posługujących się nowoczesnymi rozwiązaniami.

Oglądamy takie spoty w telewizji i nawet osoby niechętne reklamom muszą przyznać, że chwilami są to małe dzieła sztuki. To jednak zaledwie jeden aspekt, bo wraz z rozwojem internetu musiał zmienić się również rynek reklam.

Coraz większe znaczenie odgrywa w nim właśnie globalna sieć WWW, która sprawdza się doskonale jako nośnik treści. Internet stał się dla milionów ludzi alternatywną rzeczywistością, w której toczy się istotny wycinek ich życia.

Specjaliści od reklamy, a także szefowie działów marketingu wielkich firm musieli dostrzec te fakty i wyciągnąć z nich odpowiednie wnioski. Pojawiło się nowe medium, w którym można promować towary oraz usługi – skuteczniej niż kiedykolwiek przedtem.

Decyduje o tym zasadnicza różnica pomiędzy internetem a mediami tradycyjnymi. W przypadku tych drugich odbiorca pozostaje bierny, może jedynie konsumować przekaz i nie ma wpływu na jego kształt i zakres. W sieci sprawy wyglądają inaczej. Pojawia się fantastyczna szansa nawiązania relacji z konsumentem, co wcześniej było utrudnione.

Z roku na rok udział internetu w ogólnie rozumianym rynku reklamowym jest coraz większy. Pociąga to za sobą konsekwencje w postaci powstawania agencji interaktywnych wyspecjalizowanych właśnie w e-promocji. Teraz postaramy się przedstawić jej najważniejsze zasady.

drukarnia.maciaszczyk.pl W drukarni Booklet wykonujemy druk naklejek o dowolnych kształtach i w pełnej palecie barw CMYK

Zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *