Relacje z klientem

Wszystkie firmy oferujące swoje usługi marketingowe są zależne od tego, czy będą dysponowały odpowiednią ilością klientów. Nie zawsze muszą to być klienci stali, choć na pewno tacy mają szereg zalet.

Często jednak klient zgłasza się raz, aby uzyskać wysokiej jakości kampanię internetową, która pomoże mu zrealizować wyznaczone cele. Dobrze będzie, jeśli takich klientów będzie sporo, ponieważ zwykle są oni źródłem najwyższych jednorazowych dochodów.

Jeśli dodamy do tego klientów stałych, którzy zlecają mniejsze projekty regularnie, agencja uzyskuje niezbędne do spokojnego egzystowania zabezpieczenie finansowe. Pozwala ono zarówno inwestować w nowy sprzęt czy oprogramowanie, jak też w premie dla pracowników.

Klient pojawia się w firmie, gdy chce zlecić przygotowanie kampanii. Możliwe, że będzie się pojawiał na miejscu jeszcze kilka razy lub też będzie się kontaktował z wykonawcą drogą elektroniczną lub telefoniczną.

Bardzo ważne jest, aby inicjatywa kontaktu nie wychodziła cały czas od zleceniodawcy. Pracownicy agencji również muszą być aktywni – samodzielnie raportować o postępach prac, zadawać pytania doprecyzowujące treść kampanii i budować u klienta poczucie, że jest ważny. Rzeczywiście jest, bo bez niego agencja nie mogłaby działać. Warto o tym pamiętać.

Gdy kampania już się rozpocznie, a w internecie pojawią się reklamy, relacja musi być nadal podtrzymywana. Liczą się opinie zleceniodawcy, jego pogląd na kampanię i wszelkie sugestie poprawek. Im lepiej zostanie obsłużony, tym większa szansa, że wróci lub poleci nas komuś innemu.

naklejki adhezyjne https://booklet.pl/oferta/naklejki-bezklejowe-adhezyjne Naklejki bezklejowe (adhezyjne) obsługujemy projekty obcojęzyczne obsługa projektów obcojęzycznych obsługujemy projekty

Zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *