Tanio? Niekoniecznie!

Reklama to koszty – nikogo chyba nie trzeba o tym przekonywać. Ich wysokość bywa różna i zależy od szeregu czynników. Kampania, która ma trwać długo i posługiwać się różnymi formami perswazji będzie zawsze droższa od tej mniej rozbudowanej.

Praktyka pokazuje jednak, że najbardziej skuteczne są cykle reklamowe rozpisane na dłuższy okres, ponieważ są w stanie sukcesywnie przyciągać nowych klientów. Czasami w agencjach interaktywnych, zwłaszcza tych z mniejszym doświadczeniem, pojawia się pokusa, aby maksymalnie optymalizować koszty kampanii. Dzięki temu można zaproponować ofertę tańszą, a więc dającą większe szanse na podpisanie kontraktu. Bywa to jednak błąd.

Radykalne cięcie kosztów może przynieść dwojakie negatywne konsekwencje. Agencja może stosunkowo niewiele zarobić na sporej kampanii, ponieważ jej wycena będzie znacznie zaniżona. Generalnie okaże się, że trzeba do tego dołożyć, w tym także obniżyć gaże dla personelu, a to nie jest ani rozsądne, ani mile widziane. Inna negatywna konsekwencja takiego układu to usługa niższej jakości, która będzie daleka od kampanii z wyższej półki. Ryzykujemy w tym momencie niezadowolonym klientem i wizerunkową klapą, która może oznaczać koniec reklamowego biznesu.

Naklejki na wymiar https://booklet.pl/produkty-i-rozwiazania/12-naklejki-na-wymiar Drukarnia Booklet

Lepiej podchodzić do tematu i do klientów uczciwie. Elastyczność – owszem, jest wskazana. Nie powinna jednak przybierać skrajnych form. Zaproponujmy realną wycenę usług i tym samym działania, które mają szansę przynieść oczekiwane rezultaty.

naklejki motywacyjne http://online.booklet.pl/dzielny-pacjent/naklejki-dzielny-pacjent-200-sztuk Naklejki dzielny pac przez telefon ankiety ankiety telefoniczne prowadzimy przez telefon

Zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *